En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

søndag 6. mars 2011

En smakebit på søndag


Jeg leser stort sett bare pensum om dagen. Men i vesken min ligger ”Jenny” av Sigrid Undset som jeg så vidt er i gang med. Ukens smakebit er derfor fra den:

”Men han hadde aldeles mistet motet. Frøken Winge og Heggen snakket av og til med ham, men han orket ikke prøve å holde en samtale ved like.” (Side 33)
Bli med på "En smakebit på søndag"du også da vel!
- Åpne boken du leser i nå- Finn et par setninger som du kan dele med leserne av bloggen din(vær forsiktig, ikke del setninger som kan avsløre for mye da det kan ødelegge for de som ønsker å lese boken).
-Se mer info hos Ladybug

1 kommentar:

  1. Tusen takk for smakebiten, Camilla! Må innrømme at jeg faktisk ikke har lest noe av Sigrid Undset før(jeg tror jeg må notere meg flere lesemål som jeg kan sette meg til neste år, har nok dette året).

    SvarSlett