En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

torsdag 17. mars 2011

Boklykke!


Endelig, etter å ha lest altfor mange kjipe bøker i det siste, har jeg funnet noe jeg liker. Det er fantasy, det er drager og det er bra! Trudi Canavan som jeg anbefalte i forrige innlegg har på sin hjemmeside en liste over fantasyforfattere hun anbefaler. En av dem er Melanie Rawn. Gjennom et bokbytte på bookmooch.com fikk jeg tak i første boken i hennes ”Dragon Prince” triologi. Og jeg storkoser meg med denne boken! Den er velskrevet og har godt driv. Masse intriger og spenning. Og når det i tillegg er drager… da er jeg solgt! En skikkelig anmeldelse kommer når jeg er ferdig å lese (muligens etter å ha lest hele triologien). Et lite utdrag fra boken finnes også her på bloggen om noen skulle bli veldig nysgjerrig.

Leser du noe du liker om dagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar