En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

torsdag 21. juli 2011

Historien om Eragon avsluttes i november





Jeg gleder meg, jeg glede meg, jeg gleder meg!

Som sikkert mange har fått med seg kommer bok 4 i Cristopher Paolinis serie om dragen Saphira og hennes menneske Eragon ut på engelsk 8. november i år. Boken har fått navnet ”Inheritance” og vil endelig avsløre hvordan det går i Paolinis fiktive verden Alagesia.

På norsk heter serien ”Arven” og utgies av Cappelen Damm. Utifra forlagets hjemmesider har jeg ikke klart å finne ut når boken skal utgies på norsk dessverre. For min egen del leser jeg serien på engelsk, så jeg slipper å vente lengre heldigvis.

Det blir spennende å lese hvordan historien avsluttes. Og før den tid skal jeg nok lese de tre første bøkene om igjen. Jeg gleder meg til å vende tilbake til Alagesia!

1 kommentar:

  1. Det gleder jeg meg også til! Jeg har slukt de tidligere bøkene og vil nok gjøre det med denne også!

    SvarSlett