En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

lørdag 26. mai 2012

Fine smykker for fantasyfolk

Ai ai ai! Her kan det fort gå penger – jeg har funnet de mest fantastiske smykkene på etsy.com! Som den fantasynerden jeg er må jeg innrømme at det hadde vært helt topp å smykke seg med fine sitater fra mine favorittbøker. Eller kanskje gå rundt med en liten drage på fingeren. Se de flotte smykkene jeg fant:
"I solemnly swear that I am up to no good" Kult Harry Potter smykke her.


"Not all those who wander are lost" Nydelig Ringenes herre armbånd her.


Fantastisk dragering her.

Flere enn meg som fikk lyst til å shoppe litt nå?

4 kommentarer:

  1. Så fine smykker du har funnet:) Likte de godt, stilig med sitater på og den dragen var super søt:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg virkelig lyst til å shoppe og jeg bokmerket linken til butikken. Tusen takk for tips!

    SvarSlett
  3. Etsy er herlig! Jeg er også glad i den norske, nesten, varianten, epla :)

    SvarSlett
  4. Kjekt at det var flere som synes dette var flotte smykker! :)
    Mari: Ja, jeg er stor fan av Epla. Det siste året har mange av de jeg kjenner fått jule- og bursdagsgaver kjøpt på Epla av meg :)

    SvarSlett