En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

tirsdag 2. august 2011

Trudi Canavan slipper info om ”The Traitor Queen”



Den australske fantasyfofatteren Trudi Canavan er godt i gang med skrivingen av den siste boken i sin ”Traitor Spy”-triologi. Jeg er stor fan av serien og forfatteren og gleder meg veldig til å lese avslutningen av historien. Den siste boken har fått navnet ”The Traitor Queen” og Canavan har nå avslørt mer om hva som skjer i boken på sin hjemmeside. For interesserte kan det leses her. (OBS! om du ikke har lest de tidligere bøkene vil det være spoilere). Canavan skriver også at boken vil være klar rundt midten av 2012, muligens senere.

Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Herlig! Dette visste jeg ingenting om, jeg ble nylig ferdig med The High Lord :)

    SvarSlett
  2. Altså jeg visste ikke at The Traitor Spy Trilogy var en fortsettelse på universet fra The Black Magician trilogy.

    SvarSlett