En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

lørdag 18. desember 2010

Førjulsgave!




Heldige meg har fått en liten førjulsgave. Og en av tingene jeg fikk var en bok. Hva er vel bedre for en lesehest? Når boken i tillegg er en bok om drager, da stod jubelen virkelig i taket.


Det har seg nemlig sånn at jeg har dragedilla (herregud for et teit ord... Vel, i mangel på annet så får det duge). Av alle mystiske vesener som finnes i bøkenes verden er det drager som facinerer meg mest. Alver er kule, dverger er tøffe, og vampyrer er helt ok. Men drager...! Jeg rett og slett elsker drager!


Så det er vel stort sett unødvendig å si at jeg gleder meg som en unge til å lese denne boken? Jeg nærmer meg slutten på den treige "Shaman's crossing" som jeg tidligere har nevnt på bloggen. Og den boken har tatt seg opp! Så det går mye fortere å lese den nå. Men så snart jeg er ferdig med den skal jeg stupe ned i dragenes verden. Hvis jeg klarer å vente så lenge da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar