En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

søndag 23. januar 2011

En smakebit på søndag: Forest Mage


Jeg leser nå bok nr to i Robin Hobbs Soldier Son Triology og jeg storkoser meg! Første boken var litt treig, men nå har jeg virkelig fått sansen for historien. Mer om denne boken kommer senere, men her er en liten smakebit:

"He had just confirmed my worst fears. A terrible cold welled up inside me. I crossed my arms on my chest and held myself tightly, afraid I would start shivering. The last walls inside me were breaking: it felt as if cold blood was leaking inside my gut"
(Side 179-180)




Bli med på "En smakebit på søndag"du også da vel!
- Åpne boken du leser i nå
- Finn et par setninger som du kan dele med leserne av bloggen din(vær forsiktig, ikke del setninger som kan avsløre for mye da det kan ødelegge for de som ønsker å lese boken).
-Se mer info hos Ladybug.

1 kommentar:

  1. Den smakebiten gjorde meg veldig nysgjerrig! Lurer på hva som var fortellerens største frykt.

    SvarSlett