En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

tirsdag 3. mai 2011

Bare to dager igjen!



Nå er det bare to dager igjen til Trudi Canavans siste bok "The Rouge" slippes. Og jeg gleder meg!


Dessverre bor jeg langt fra byen og må derfor ty til nettbutikker. Det blir med andre ord mer enn to dager før jeg får kloa i denne godbiten. Jeg har allerede forhåndsbestillt den på play.com, men er i tvil om jeg skal kansellere ordren og heller bestille fra norsk nettbutikk. Alt i håp om å få boken fortere. Play.com kan være litt treige. På den annen side opplevde jeg tidligere ved en forhåndsbestilling å få filmen (i det tilfellet) på utslippsdagen. Så jeg kan være heldig. Uansett, gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Den boka virker veldig spennende:) Fikk lyst til å lese serien selv:)

    SvarSlett
  2. Er det sant? Kjøp kjøp. Takk for tips, ante ikke at den var på vei.

    SvarSlett
  3. Hei Camilla

    Du må stikke innom meg og låne med The dark elf trilogy v R. A. salvatore. Han skrev The Icewind dale trilogy først, men det er best å følge tidslinjen, og lese The dark elf trilogy til å begynn med. Den handler om en mørkalv som heter Drizzt Do' Urden, og hans kamp for å overleve (fysisk og psykisk) i en brutal verden av mørkalver: '' Posessing honor beyond the scope of his unprincipled society, young Drizzt fces an inevitable dilemma. Can he live in a world that rejects integrity?''

    Elisabeth

    SvarSlett