En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

mandag 29. november 2010

Bekjennelser fra bokhyllen

Jeg er midt i eksamensforberedelser. Pensum er det eneste jeg burde lese, det eneste jeg burde skrive om, det eneste jeg burde tenke på. Men sånn er det ikke. Alt annet er mye gøyere. Som å lese romaner. Og å lage seg en bokblogg.

Så hvem er så denne unnasluntrende, ferske bokbloggeren? Jeg er en lesehest som har rukket å bli 26 år. Interessen for bøker har fulgt meg hele livet. Jeg har en svakhet for fantasy og det som er litt magisk og mystisk. Men i bokhyllen min finnes også andre sjangre.

Ellers er jeg nettstudent via NTNU og studerer engelsk. Der får jeg utløp for min interesse for språk og litteratur og jeg storkoser meg med det. For det er moro å være student. Bare ikke rett før eksamen.

Blogginnlegg om bøker kommer! Jeg må bare lese litt mer pensum først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar