En blogg hovedsaklig om bøker, men også om film og annen moro.

mandag 6. februar 2012

Arven (Eragon bok 4) kommer på norsk i april

For de som er fan av Eragon og hans fantastiske verden, men som helst leser på norsk, har det lenge vært uavklart når det vil være mulig å få kloa i den siste boken. Jeg har prøvd å føle med litt på dette, men på Cappelen Damm (som utgir de norske oversettelsene) sine hjemmesider har det ikke vært lett å finne informasjon.

Nå ser det likevel ut som det finnes en dato: i følge hagenbok.no er Arven i salg fra 9. april!

Da er det bare å glede seg! Selv har jeg lest den på engelsk, og anbefaler den på det sterkeste. Min anmeldelse av boken kan leses her.

1 kommentar:

  1. Jeg leser nå siste bok på engelsk, men kan godt hende jeg leser den på norsk også da den kommer ut:) Spennende at den kommer på norsk da, jeg trodde den aldri kom til å gjøre det:)

    SvarSlett